terça-feira, 15 de fevereiro de 2011

Jornadas de Orientaçom Universitária e Profissional na Corunha

Já está em marcha o processo de inscriçom nos centros para participar nas atividades das Jornadas de Orientaçom, que neste ano chegam à sua ediçom número XIX. O alunado interessado em qualquer das mesas informativas ou visitas a centros de FP, que se desenvolverám entre março e abril, deve inscrever-se neste mês de fevereiro através dos responsáveis das jornadas nos seus centros, geralmente o departamento de orientaçom.
Na Web Educativa do Concelho da Corunha está toda a informaçom de interesse: as sedes e horário específico das diferentes mesas informativas sobre estudos profissionais, artísticos e universitários e também  o calendário detalhado das visitas aos centros de FP.

terça-feira, 1 de fevereiro de 2011

Professorado de auto-escola: curso para obter o certificado oficial

O próximo 11 de fevereiro remata o prazo para apresentar solicitudes de participaçom no processo convocado pola Direçom Geral de Tráfego para obter Certificado de Aptitude de Professor de Formaçom Viária. O processo inclui umha prova de selecçom e un curso de formaçom, e para aceder ao mesmo cumpre possuir título de Graduado em Secundária ou Técnico (FP grau médio), licença de conduçom da classe B com dous anos de antiguidade ademais das condiçons psicofísicas e psicotécnicas exigidas para a licença do grupo 2. (Texto completo da convocatória).