segunda-feira, 14 de novembro de 2011

"Notas de corte" 2011

No sítio web da CIUG (Comissom Interuniversitária Galega) já estám disponíveis para consulta as qualificaçons definitivas que definírom a admissom nas titulaçons com límite de praças ("notas de corte") neste ano 2011. Para umha correta interpretaçom das mesmas convém lembrar que, desde a implantaçom do novo sistema de acesso no ano 2010, a qualificaçom máxima situa-se agora em 14,00 pontos em vez dos 10,00 pontos do anterior sistema.
Assim observamos que na Universidade de Vigo as notas de corte mais altas correspondem às titulaçons "Traduçom e Interpretaçom Espanhol-Inglês" (10,492) e "Engenharia da Energia" (10,036); na Universidade de Santiago som "Medicina" (11,598) e "Odontologia" (11,018), enquanto na Universidade da Corunha resultam "Fisioterapia" (9,438) e "Enfermaria" (9,390).
Ainda que a tendência dos últimos tempos nas três universidades é limitar as praças na maioria das titulaçons podemos agora constatar que em muitos casos a demanda apenas ultrapassa o número de praças convocadas ou mesmo ficam praças sem cobrir. Isto é o que acontece em mais de vinte titulaçons que mostram umha nota de corte entre 5,000 e 5,100 especialmente se ademais o processo se prolongou até setembro. Assim podemos reparar por exemplo em "Administraçom e Direçom de Empresas" e "Belas Artes" (Universidade de Vigo), "Filosofia" e "Física" (Universidade de Santiago), "Ciências Empresariais" e "Engenharia Informática" (Universidade da Corunha).
Toda a informaçom sobre provas de acesso e procedimentos de admissom nas universidades galegas está no sítio web da CIUG.