segunda-feira, 31 de março de 2008

Orientar-se ... em abril!

O processo de toma de decisons vocacionais entra agora na fase definitiva para muitos estudantes e nom é casual que no mês de abril se concentrem diversas actividades dedicadas a informar, asessorar e apoiar o alunado neste processo. Entre elas destacamos três: as XVII Jornadas de Orientaçom Universitária e Profissional, o ForumOrienta08 e Aula 2008, salom internacional do estudante.
As XVII Jornadas de Orientaçom Universitária e Profissional desenvolvenm-se na Corunha entre o 31 de março e o 16 de abril, organizadas polo Centro Municipal de Informaçom Juvenil (CMIJ) e polo Serviço de Asessoramento e Promoçom do Estudante (SAPE) da Universidade da Corunha. Na primeira semana tenhem lugar mesas informativas sobre os estudos universitários com participaçom de professorado, alunado e profissionais. Na segunda semana realizam-se as visitas à sede da UNED e a todos os centros públicos (e algum privado) da Corunha que tenhem ciclos de FP e de artes plásticas. Finalmente, na terceira semana dedica-se umha jornada de mesas informativas a outros estudos profissionais e artísticos (música, desenho, turismo, ...).

O ForumOrienta08, ensino superior na galiza, desenvolve-se em Vigo entre o 8 e o 13 de abril, organizado pola Conselharia de Educaçom com a colaboraçom das três universidades galegas. Ao longo da semana haverá palestras informativas, demonstraçons, obradoiros, dinâmicas de grupo, exposiçons de materiais, ... sobre todas as modalidades dos ensinos superiores no âmbito galego, tanto universitários como nom universitários. Na primeira jornada por exemplo estám previstas sessons sobre as provas de acesso à universidade, palestras sobre algumhas titulaçons próprias de determinadas universidades, demonstraçons de química, energia solar, jazz e percussom, câmbio climático, robótica, arqueologia, informática, video e fotografia, e muitas outras. Segundo o programa, o ForumOrienta08 rematará na média tarde do dia 13 com um breve concerto a cargo de alunos/as do Conservatório Superior de Música da Corunha.

A ediçom 2008 de Aula-Salom internacional do estudante e da oferta educativa desenvolve-se en Madrid entre os dias 2 e 6 de abril, organizado polo Instituto Ferial de Madrid (IFEMA) com patrocínio do Ministério de Educaçom e Ciência (MEC). Este ano China é o país convidado, sendo a primeira vez que um país asiático participa nesta condiçom de convidado. Ao próprio tempo Itália terá também umha presença destacada devido ao acordo entre Aula 08 e o seu homólogo Job & Orienta da cidade de Verona. Ademais dos postos de exposiçom dos organismos públicos e das entidades privadas que participam estám previstas diversas actividades paralelas na própria sede e também visitas a museus, centros de alto rendimento, centros do CSIC, etc.

Sem comentários:

Enviar um comentário