terça-feira, 31 de maio de 2011

Provas para obter determinadas licenças profissionais

A conselharia de educaçom vem de publicar a convocatória do ano 2011 para obter determinadas licenças ("carnés") profissionais e habilitaçons profissionais necessárias na atividade laboral e na segurança industrial.
Convocam-se provas para as seguintes especialidades:  operador/ora industrial de caldeiras, licença profissional em instalaçons térmicas de edifícios, instalador/ora de gas, categorias A, B e C, instalador/ora de produtos petrolíferos líquidos, categorias I, II e III, licença profissional de operador/ora de guindaste torre, licença profissional de operador/ora de guindaste móbil auto propulsado, categorias A e B.
O prazo de apresentaçom  de solicitudes remata o 15 de julho. Mais informaçom sobre o processo em http://www.edu.xunta.es/fp/.

sexta-feira, 27 de maio de 2011

Acesso e admissom para o curso 2011-12 nos ensinos desportivos e nos de artes plásticas e desenho

Vêm de publicar-se as normas de acesso e admissom para o próximo curso 2011-12 relativas aos ensinos desportivos, de grau médio e superior, e ensinos profissionais de artes plásticas e desenho, também de grau médio e superior.
Em ambos casos a norma geral de acesso estabelece que o alunado deve possuir o título correspondente (graduado em secundária para aceder aos estudos de grau médio e título de bacharelato para aceder aos estudos de grau superior) e ademais superar umha prova específica.
Nestas mesmas normas também se recolhem as características da prova geral que deve superar o alunado que, cumprindo determinados requisitos de idade, pretende aceder sem possuir o título correspondente.

sexta-feira, 20 de maio de 2011

Aceso a admissom em diversos estudos artísticos superiores

Vêm de publicar-se no dog as normas relativas ao aceso e admissom para o curso 2011-12 nos estudos superiores de arte dramática, música, desenho e conservaçom e restauraçom de bens culturais. A norma geral estabelece que para aceder a qualquer destes estudos o alunado deve possuir o título de bacharelato e superar umha prova específica.
Porém, o alunado maior de dezanove anos que nom possui o título de bacharelato poderá aceder à realizaçom da correspondente prova específica se superar umha prova geral baseada nos objetivos básicos do bacharelato e nos conteúdos das suas matérias comuns. Podem-se consultar no dog as instruçons para esta forma de aceso e para a realizaçom da prova geral.

quinta-feira, 19 de maio de 2011

Provas livres para obter o título de Graduado em Secundária

Até o próximo dia 27 de maio está aberto o prazo de matrícula das provas livres para obter o título de Graduado em Educaçom Secundária, de acordo com a convocatória do dog recentemente publicada. Podem concorrer a estas provas as pessoas com dezoito anos cumpridos o dia anterior à data de realizaçom dos exames que nom sejam alunos/as oficiais do ensino de adultos ou que, no seu caso, tenham renunciado à matrícula.
Os exames realizarám-se em sessons de manhã e tarde os dias 14 de junho e 9 de setembro, para as respetivas convocatórias, nos centros de referência do ensino de pessoas adultas citados no dog: os centros EPA da Coruña, Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo e o IES S. Clemente de Santiago de Compostela.